Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
|
Zasady bezpieczeństwa podczas zabawy ASG
1. Repliki ASG nigdy nie kierujemy w stronę ludzi nie biorących udziału w zabawie.
2. Zabawę prowadzimy zawsze z użyciem sprzętu chroniącego oczy!! Sprzęt chroniący oczy w postaci okularów, gogli lub maski musi spełniać warunki wytrzymałości na trafienie 0,20 gramową, 6 milimetrową kulką lecącą z prędkością 500 stóp na sekundę, z przyłożenia. Uczestnicy szkoleń i gier ASG zobowiązani są do wzajemnej kontroli odnośnie używania sprzętu chroniącego oczy.
3. Zabrania się prowadzenia ognia do celów nierozpoznanych. Podczas zabawy uczestnicy zobowiązani są do unikania strzałów w twarz ze szczególnym uwzględnieniem ognia ciągłego!!
4. Zabrania się strzelania do ptaków i zwierząt za wyjątkiem samoobrony!
5. Zabrania się pozostawiania repliki bez nadzoru! Osoby trzecie mogą korzystać z repliki tylko i wyłącznie za zgodą i pod nadzorem właściciela!
6. Ze względów bezpieczeństwa grupa PSY WOJNY przyjmuje górną granice szybkości kulki w taktyce ZIELONEJ, wystrzeliwanej z karabinka lub pistoletu maszynowego elektrycznego, której masa równa jest 0,20 grama na poziomie 480 stóp na sekundę.
7. Ze względów bezpieczeństwa grupa PSY WOJNY przyjmuje górną granice szybkości kulki w taktyce CQB, wystrzeliwanej z karabinka lub pistoletu maszynowego elektrycznego, której masa równa jest 0,20 grama na poziomie 360 stóp na sekundę.
8. Ze względów bezpieczeństwa grupa PSY WOJNY przyjmuje górną granice szybkości kulki w taktyce ZIELONEJ, MOUT i CQB, wystrzeliwanej z pistoletu gazowego lub elektrycznego, której masa równa jest 0,20 grama na poziomie 360 stóp na sekundę.
9. Ze względów bezpieczeństwa grupa PSY WOJNY przyjmuje górną granice szybkości kulki w taktyce ZIELONEJ, MOUT i CQB, wystrzeliwanej z karabinu wyborowego posiadającego celownik optyczny, której masa równa jest 0,20 grama na poziomie 666 stóp na sekundę oraz bezwzględny zakaz strzelania w głowę.
10. W przypadku wystąpienie zdarzenia w którym ucierpi jeden z graczy lub szkolonych, ewentualnie osoba postronna należy głośno wykrzyczeć komendę WYPADEK. Po usłyszeniu takiej komendy wszyscy uczestnicy zabawy zobowiązani są natychmiast przerwać wykonywane dotychczas czynności, zabezpieczyć repliki i udzielić pomocy poszkodowanemu w miarę swych umiejętności!!
11. W przypadku pojawienia się na polu gry lub terenie szkolenia osoby postronnej pierwszy który ją zauważy wykrzykuje komendę CYWIL. Wszyscy uczestnicy przerywają ogień, zabezpieczają replikę i pozostają na swych miejscach, do momentu wyjaśnienia sytuacji przez dowódców sekcji.
12. W przypadku używania podczas zabawy środków pirotechnicznych należy zachować szczególną ostrożność. Każde użycie takiego środka musi być bezwzględnie poprzedzone głośną komendą „GRANAT”.
13. Jeśli w trakcie zabawy nastąpi kontakt ze służbami mundurowymi, każdy członek grupy zobowiązany jest zachować spokój oraz bezwzględnie i w trybie natychmiastowym stosować się do poleceń przedstawicieli takich służb wykonujących swe obowiązki służbowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lukira dnia Pią 14:26, 26 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|