Forum www.psywojnytg.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    O Nas   ~   Zasady bezpieczeństwa ASG
Lukira
PostWysłany: Czw 17:23, 13 Wrz 2012 
Weteran


Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna


Zasady bezpieczeństwa podczas zabawy ASG


1. Repliki ASG nigdy nie kierujemy w stronę ludzi nie biorących udziału w zabawie.


2. Zabawę prowadzimy zawsze z użyciem sprzętu chroniącego oczy!! Sprzęt chroniący oczy w postaci okularów, gogli lub maski musi spełniać warunki wytrzymałości na trafienie 0,20 gramową, 6 milimetrową kulką lecącą z prędkością 500 stóp na sekundę, z przyłożenia. Uczestnicy szkoleń i gier ASG zobowiązani są do wzajemnej kontroli odnośnie używania sprzętu chroniącego oczy.


3. Zabrania się prowadzenia ognia do celów nierozpoznanych. Podczas zabawy uczestnicy zobowiązani są do unikania strzałów w twarz ze szczególnym uwzględnieniem ognia ciągłego!!


4. Zabrania się strzelania do ptaków i zwierząt za wyjątkiem samoobrony!


5. Zabrania się pozostawiania repliki bez nadzoru! Osoby trzecie mogą korzystać z repliki tylko i wyłącznie za zgodą i pod nadzorem właściciela!


6. Ze względów bezpieczeństwa grupa PSY WOJNY przyjmuje górną granice szybkości kulki w taktyce ZIELONEJ, wystrzeliwanej z karabinka lub pistoletu maszynowego elektrycznego, której masa równa jest 0,20 grama na poziomie 480 stóp na sekundę.


7. Ze względów bezpieczeństwa grupa PSY WOJNY przyjmuje górną granice szybkości kulki w taktyce CQB, wystrzeliwanej z karabinka lub pistoletu maszynowego elektrycznego, której masa równa jest 0,20 grama na poziomie 360 stóp na sekundę.


8. Ze względów bezpieczeństwa grupa PSY WOJNY przyjmuje górną granice szybkości kulki w taktyce ZIELONEJ, MOUT i CQB, wystrzeliwanej z pistoletu gazowego lub elektrycznego, której masa równa jest 0,20 grama na poziomie 360 stóp na sekundę.


9. Ze względów bezpieczeństwa grupa PSY WOJNY przyjmuje górną granice szybkości kulki w taktyce ZIELONEJ, MOUT i CQB, wystrzeliwanej z karabinu wyborowego posiadającego celownik optyczny, której masa równa jest 0,20 grama na poziomie 666 stóp na sekundę oraz bezwzględny zakaz strzelania w głowę.


10. W przypadku wystąpienie zdarzenia w którym ucierpi jeden z graczy lub szkolonych, ewentualnie osoba postronna należy głośno wykrzyczeć komendę WYPADEK. Po usłyszeniu takiej komendy wszyscy uczestnicy zabawy zobowiązani są natychmiast przerwać wykonywane dotychczas czynności, zabezpieczyć repliki i udzielić pomocy poszkodowanemu w miarę swych umiejętności!!


11. W przypadku pojawienia się na polu gry lub terenie szkolenia osoby postronnej pierwszy który ją zauważy wykrzykuje komendę CYWIL. Wszyscy uczestnicy przerywają ogień, zabezpieczają replikę i pozostają na swych miejscach, do momentu wyjaśnienia sytuacji przez dowódców sekcji.


12. W przypadku używania podczas zabawy środków pirotechnicznych należy zachować szczególną ostrożność. Każde użycie takiego środka musi być bezwzględnie poprzedzone głośną komendą „GRANAT”.


13. Jeśli w trakcie zabawy nastąpi kontakt ze służbami mundurowymi, każdy członek grupy zobowiązany jest zachować spokój oraz bezwzględnie i w trybie natychmiastowym stosować się do poleceń przedstawicieli takich służb wykonujących swe obowiązki służbowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lukira dnia Pią 14:26, 26 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.psywojnytg.fora.pl Strona Główna  ~  O Nas

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach